vrijdag 5 september 2008

And we're back!

Hallo Allemaal,

helaas heb ik de afgelopen weken niet kunnen updaten. We zijn verhuist naar ons nieuwe stulpje en nog steeds hebben we geen internet. De strijd die ik met telfort aan het leveren ben neemt haast epische vormen aan. LOTR is er niks bij.

Er is wel een hoop gebeurd. In mijn komende 2 posts zal ik jullie bij praten over de maand augustus. De maand waarin alles zou moeten gebeuren. En alles is ook gebeurd, beter dan ik had kunnen dromen.

De komende tijd heb ik dankzij studie en werk weer regelmatig toegang tot internet. Ik zal jullie dan ook weer wat regelmatiger up to date houden.

Groet,

J.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Jacob,

Je hebt de laatste twee wedstrijden zeer overtuigend gereden. Knap gedaan, petje af voor deze prestaties.
Ik hoorde dat je de komende tijd geen spinning les meer gaat geven, echter we hebben een goede vervanger Taco.
Toch wil ik jou de komende tijd heel veel succes toe wensen waar je ook mee bezig gaat, studie etc.
En wie weet kom ik wel een keer weer tegen op de sportschool.
Groeten,
Karel


Watch and Learn