dinsdag 17 maart 2009

Sheeep....



Ik heb dit blog al een tijdje en dat vind ik leuk. Simpel as that. Vorige week was ik aan het klooien met mijn blog en heb ik een aantal apps toegevoegd. Ook eentje waarmee ik in de gaten kan houden hoeveel mensen er over de vloer komen. En dat valt nog niet tegen. Dank daarvoor. Jullie zijn de bom. Maar laat ook eens wat van je horen. Schrijf je in als volger van dit weblog (<---------------------) zodat ik je op de hoogte kan houden van nieuwe posts (en ik meteen weet wie er allemaal regelmatig komen). En maak gerust gebruik van de reactie mogelijkheid van elke blogpost.

TY!

1 opmerking:

CesarB zei

Hela!

Bij deze dan maar een keer, als trouwe volger van je blog, een reactie. Trainen gaat best aardig zo te zien, 1u20 uit vorm, en Hawaii ambities - altijd mooi!

Start je ook nog ergens in Nederland? (ongetwijfeld!)

Ciao,

Cesar


Watch and Learn