maandag 1 juni 2009

World Wide Extravaganza


Als selfproclaimed internetwarrior ben ik al heel wat forums en websites afgestruind, leurend met mijn mening. Niet altijd tot tevredenheid van anderen, but hey; don't hate the player, hate the game....

Gisteravond werd ik geband van dutchbodybuildingforum.nl. Bodybuilding,waarom? Denk je nu bij zelf. Het heeft zijn naam en bijbehorend imago niet mee, maar een deel van die website wordt bevolkt met mensen die serieus met Krachttraining en fitness bezig zijn en er staat verbazingwekkend veel nutiige info en discussie op.
Ik kwam daar terecht omdat mijn broertje Emile daar zoals ik hier een log heeft.

Reden van de ban: Ik ben schijnbaar een kloon van Emile, dat betekend dat ze denken dat hij de account JacobV heeft aangemaakt om niet onder zijn eigen naam dingen te zeggen. Right.

Afgezien van het feit dat ik veruit de liefste ben van ons twee, zit er nogal wat verschil tussen hem en mij.

Emile:


Jacob:



Zoek de 10 verschillen.

Voor de volledigheid:

Wij samen. Emile, Bryan, Jacob.



ORLY? RLY!

Geen opmerkingen:


Watch and Learn