donderdag 17 september 2009

Update II 17/9




Ok, zo loop ik er ook weer niet bij maar toch.
Afspraak met uber-guru. Tussen L5-S1 ben ik inderdaad aan het uitstulpen. Tevens sta ik zo krom als een hoepel. Er is echter geen dreiging tot iets wat echt uit de klauwen loopt (zoals drukken op een zenuw) dus dat is goed.
Hij was er snel bij dat ik duidelijke grenzen nodig had. Hij merkte op dat er wellicht een filter op gerapporteerde en ervaren pijn zit.

Hmmm, zou kunnen.

Gelukkig vond hij me wel een snelle leerling, so i'vegot that going for me :)

Veel oefeningetjes doen om mijn lichaam weer in een rechte lijn te krijgen en wellicht volgende week serieus revalideren.

Klinkt goed dus. Heb nog steeds veel pijn, maar er zit ook iets meer ontspanning in. Mooi!

Maandag naar huis, komend weekend een Deense vriend bezoeken in Aarhus.

J.

Geen opmerkingen:


Watch and Learn