zaterdag 2 januari 2010

Gelukkig Nieuwjaar




Gelukkig Nieuwjaar allemaal. Het wordt een leuk, spannend en uitdagend jaar en wie weet heb ik nog wat verrassingen in petto.

Mijn dank gaat uit naar iedereen die me gesteund heeft het afgelopen jaar, als belangrijkste Suus, de liefde van mijn leven; mijn ouders, Heit en Mem ik hald fan jim; mn bloedbroeder Emile; mijn sponsoren Robert Bakker van Bakkerkamerbemiddeling.nl, de teams van Run2Day en CycleTrend/Cyclespeed.nl en mijn werkgever Plaza Sportiva.

Eervolle vermeldingen ook voor alle mensen van Tritanium, de leukste triathlonvereniging of all time. Of all time! Dank je Kanye.
In het bijzonder mijn long distance buddies Hj, Jochem en Jerzy. En natuurlijk de vrijdagochtend TTZT posse. Chris Brands voor de schemas die me op het juiste pad houden ( lees; weg van overtraining).
En natuurlijk alle mensen die me persoonlijk, per email of per reactie hier hebben gesteund; super bedankt!
Ook de mensen die geen vertrouwen in me hadden; bedankt. Ga ik alleen maar harder van werken.

Na al dat geslijm de realiteit, want ik heb die steun in het nieuwe seizoen gewoon weer nodig :) Wordt een bijzonder jaar!

Geen opmerkingen:


Watch and Learn