dinsdag 12 februari 2008

Trainingslog deel 1

Om tegemoet te komen aan de doelen van dit weblog en het onderschrift " lief dagboek" zal ik de komende tijd ook mijn trainingen gaan loggen.

Maandag:

Hardlopen:

20 minuten warming up zone 1
20 minuten loopscholing Dirk
60 minuten kern: 4x6 minuten + 3x3 minuten + 6x1 minuut zone 3 (166-171) Rust steeds 1 minuut.
15 minuten loslopen

Totaal Ruim meer dan 16 kilometer

In de planning stonden 9 keer 1 minuut maar dat heb ik moeten korten vanwege het feit dat ik om half negen op zou worden gehaald door mijn betere helft. Zou, want ze had de tijden een beetje door elkaar gehaald. Moest nog even 20 minuten langer wachten.

Gelukkig stond er na een heerlijke warme douche een groot bord Zalm broccoli lasagne klaar (uit het sporterkookboek, dus gezond) om de pijn te verzachten. Heerlijk!

Dinsdag: Rustdag (behalve 1 of 2 buikspierkwartiertjes op Plaza)

Geen opmerkingen:


Watch and Learn