donderdag 18 december 2008

Foto's Week 49

Zoals beloofd de foto's van mijn avonturen. Vertrek morgen weer naar Nederland, maar dan blijft het er maar weer bij.

Dus, without further ado,

Alllereerst de fantasche test. Foto's van Allessandro, mij op de fiets en een screenshotje.





Dan: Rome op Tilt! Rome werd de afgelopen week geplaagd door zware regenbuien en overstromingsgevaar. Het water liep zo hoog op dat mijn harlooproute niet meer begaanbaar was en elke brug bemand stond met hordes polizia municipal op carabinieri (militaire politie)






Dan: Het Sint Pietersplein bij nacht+ kerstboom




EN; ik ben naar de kerk geweest :) De Friezenkerk wel te verstaan. Gesitueerd aan het Sint Pietersplein was er afgelopen zaterdag een kerstgezangdienstdingiets. Tandjes op elkaar tijdens de dienst en daarna lekker smikkelen van de hapjes (en weer tandjes op elkaar als je in gesprek bent met de pater). Het gebouw staat nog in de steigers, men is druk bezig met restauratie.
(Het enige jammere is dat men friezen daar interpreteert als "iedereen die uit die buurt komt, Nederland,Duitsland, Belgie). Wij weten natuurlijk wel beter :)








En als laatste vertelde ik eerder al over mijn lunch bij Allessandro. Het appartement van zijn familie staat onder de rook (kies een kleur) van het Vaticaan. Hier het uitzicht vanaf zijn keukentafel.


Ci Vediamo!

Geen opmerkingen:


Watch and Learn