woensdag 10 december 2008

Back in Rome voor de 3e keer!

Oioioi.

Weer een hoop gebeurd de afgelopen weken. Even een korte samenvatting. Ik zal over verschillende dingen nog wel een echte post schrijven de komende dagen, maar dit is de teletekst versie

Gefeliciteerd Emile! Fantastisch gepresteerd bij de Sterkste Man van Friesland! Bij zijn debuut een mooie 4e plaats bij de junioren op nagelafstand van de nummer 3.Daarnaast 8e Overall!!! Een prachtige leuke zondag, met veel vrienden en familie. Op naar meer mooie prestaties!

2x 100KG!!! En wie is die knappe vent ernaast :D

Meer goed nieuws: Het cijfer van de 1e module is terug. Ik heb (onverwacht) de hoogste score! En sterker nog, de hoogste score die er te halen valt! 30 van de 30 punten!

Minder leuk nieuws: de samenwerking tussen mij en Triathlon Team Noord Nederland is tot een einde gekomen.

Het hoe en waarom laat ik in het midden, maar het is niet gelopen zoals ik had gewild. Nu ga ik voorlopig lekker alleen verder, op weg naar de top van Nederland!


Mocht je nog mensen kennen die een atleet in nood wel willen sponsoren, laat het me weten!



Daarnaast zit ik dus weer in Rome. Vanochtend een VO2max test gedaan. Helaas een zeer teleurstellende score: 59 :( Het ging niet lekker.

Gelukkig daarna lekker een echte italiaanse maaltijd geegeten bij degene die de test afnam. Mooi appartement, uitkijkend op het Vaticaan en de Sixtijnse Kapel. Het kan minder. Oh, ja en de pasta was ook heerlijk! Bedankt Alessandro!

Nu dribbel ik zo weer terug naar mijn B&B. Even wat eten, nog wat artikelen lezen en dan snel weer naar bed. Morgenochtend weer hard trainen (7.30 op de spinningfiets) want ik heb nog wel wat goed te maken ;)

Geen opmerkingen:


Watch and Learn