woensdag 14 januari 2009

Foto van het jaar 2008

Voor diegenen die ik de afgelopen maanden niet al teveel heb gesproken (en dat zijn er nogal wat) zal het misschien een verrassing zijn, maar die 1 1/2e paardekop die ik wel heb gesproken die weten het: mijn broert(je) Emile doet aan sterkste man wedstrijden en ik train hem. Daarnaast ben ik zo trots als een primaat maar kan zijn.
Het afgelopen halve jaar heeft hij een explosieve ontwikkeling doorgemaakt. Zowel in prestaties als in omvang, maar dat gaat in deze vaak hand in hand.

Een paar weken geleden zaten we te ouwehoeren en hebben we onze lichaamsmaten opgenomen. Mijn skinny maten laat ik even achterwege, maar later viel het kwartje dat zijn bovenbenen groter zijn dan de middel van de liefde van mijn leven.

Dat vraag om een foto.

Ziehier:


Episch :)

Geen opmerkingen:


Watch and Learn