donderdag 7 mei 2009

Kia Kaha

Kia Kaha is een maori voor "Wees sterk" en word gebruikt door de mannen van imtalk.com aan het eind van hun wekelijkse melige podcast vanuit NIeuw Zeeland over "all things Ironman". Ook organiseren ze triathlonkampen met die naam. Ik legde zonet de link toen ik mijn youtube-account opende en deze een filmsuggestie deed. Ik had na de BATA filmpjes gezocht over de haka, de rituele dans die de Nieuwzeelandse rugbyploeg uitvoert voordat zij de strijd aangaan. Tijdens de BATA deed de gezellige Haagse sportacademieploeg daarvan haar versie. Helaas is het filmpje wat ik van hen maakte niet gelukt, maar de de door youtube aangeboden vervanging is minstens zo goed;



Dus voor vandaag (koppeltraining; 2 uur op de fiets gevolgd door 1 uur met de benenwagen) is het motto niet "Think Hawaii" maar Kia Kaha!

Geen opmerkingen:


Watch and Learn