dinsdag 7 oktober 2008

Roma Calling!

Ciao!

Met het wedstrijdverslag van Almere nog in de pijpleiding, even een teken van leven vanuit Rome. Rome dus, de plaast waar ik ben begonnen aan de European Master for Physical Activity and Health. In het Engelands dus. Rome is een prachtige stad en het is hier dan ook goed toeven. Al veel van de sights gezien, ik werd er vandaag nog aan herinnerd door mijn vader dat ik nog naar de Friese kerk moet.
Het studeren gaat gemixed. Of het is te moeilijk voor woorden (genetica, biomechanica) of het is gesneden Groningse koek (fysiologie, kracht- en conditietraining, gezondheidsaffecten van training, metaboolsyndroom en type 2 diabetes). En niets ertussen.Mijn leven hier bestaat uit een zeer beperkt aantal activiteiten; leren\lezen, eten, slapen, collegevolgen. En dus sightseeing.
De beloofde wireless aansluiting in mijn bed and breakfest is nog inet voor elkaar. Ik zit nu dus in 1 van de Hindoe internet cafes.

Ik zal proberen om nog een post te maken met wat fotos.

Hoe dan ook, ik kom zaterdag weer terug. Daarna nog 3 modules. En tussendoor 3 weken jezelf een slag in de rondte leren.

Ik zie jullie snel.

Ci vediamo presto,

Jacob

Geen opmerkingen:


Watch and Learn